När bekräftad uppgraderingen? Står bara att man kan skicka in önskemål. Kan man avboka ev. Bekräftad uppgradering precis som en bonusresa?
Jag gillar UAs sätt att hantera det - fungerar väldigt bra.
Det finns två sätt att lösa problemet. Mamma Mu:s sätt eller Kråkans sätt.Verkar som SAS gör detta onödigt komplicerat?
Men kan jag både anmäla mig till OptionTown och till bekräftad poänguppgradering och få ha mina poäng kvar ifall OT går igenom?
Jaha, det här försämrar ju värdet lite, men det var väl inte helt oväntat med tanke på 100% intjäning.
Det är väl värt en del att kunna uppgradera i förväg, men frågan är om det krävs awardplatser tillgängliga för att det ska fungera - isåfall är det helt värdelöst.
Det som det enligt SAS call center egentligen står där är att det finns inga EB-seats lediga på flighten.... Så svaret på Agehalls fråga är, ja det krävs att det finns tillgängliga awardplatser.
Humtidum. När jag knappar in mitt bokningsnummer i webformuläret visas bara utresan i morgon, inte hemresan, och det är för sent att uppgradera utresan.
Det var det jag också funderade på, men om det är som Agehall säger så lär det inte fungera utan man måste satsa på endera hästen s.a.s. Tyvärr brukar väl Agehall ha rätt också...(null)