Lounge Lizard
Medlem
I lördags var det "uniformed military" på Seattle-Chicago.Testa med en IS "uniform" så kan du meddela oss andra hur det gick
Sen tror jag faktiskt det är active duty military och inte uniformed military som gäller..
I lördags var det "uniformed military" på Seattle-Chicago.Testa med en IS "uniform" så kan du meddela oss andra hur det gick
Sen tror jag faktiskt det är active duty military och inte uniformed military som gäller..
Zon H kanske är standbyklassen där de "utvalda" hamnar om planet är överbokat?åkte igår sas go, hade grupp H som aldrig ropades upp alls. Nära att missa avgången då jag knappt vågade gå ombord utan tillstånd. smög ombord sist av alla och var glad över att överhuvudtaget få följa med. Nu flög jag aldrig DDR s klassiska bolag Interflug när det begav sig, , med misstänker att inspirationen till detta djärva grepp kommer därifrån.
Tycker, trots att jag åker SAS Go på long haul ibland, att man bör börja med att boarda C-pax så att de kan göra det i lugn och ro. Sedan kan man köra övriga pax.Zon: A
Sträcka: ARN - HKG
Eurobonus Status på Boarding Pass: EBG
Övrig status angiven på Boarding Pass:
Kabinklass: M (SAS YOUTH Go)
Vilket säte (Rad och bokstav tex 11A): 41A
eller troligare att jag var förvirrad över denna nymodighet och missade kommandot, stod ej heller så jag hade fritt synfält mot skärmen. På måndag planerar jag för säkerhets skull att vara i gate två timmar före avgång.............Zon H kanske är standbyklassen där de "utvalda" hamnar om planet är överbokat?
/ TT
Jag har läst hela tråden, och det kanske inte har klarnat ännu, men ger EBS någon form av fördel alls i detta? Vad skulle EBS+Go respektive EBS+Plus ge för "zon"?![]()
EBS i GO tror jag hamnar i C, EBS i Plus har rapporterats om att det blir B.Jag har läst hela tråden, och det kanske inte har klarnat ännu, men ger EBS någon form av fördel alls i detta? Vad skulle EBS+Go respektive EBS+Plus ge för "zon"?![]()