Senaste nytt

SAS inför julkampanj?

Hittar bra priser NYC, 10-13 januari t.ex.: 4244 sek

Edit: eller 24-27 jan, 3995 sek!

Trevligt! Då är priserna uppdaterade! ARN-EWR för 3.995SEK inkl 10.000mi (som EBG) :) Tyvärr kan jag inte åka i Januari, och längre fram i tiden känns fortfarande lite osäkert...

Trevligt! Då är priserna uppdaterade! ARN-EWR för 3.995SEK inkl 10.000mi (som EBG) :) Tyvärr kan jag inte åka i Januari, och längre fram i tiden känns fortfarande lite osäkert...

SAS har ju nu krediterna godkända till 2015. Om de fortsätter gå med förlust de närmsta två åren kan vi börja oroa oss igen.

Nu tycker jag du är lite feg. Jag ser inte att det kommer att vara någon större fara närmaste 6 månaderna.

Alldeles säkert:p

SAS har ju nu krediterna godkända till 2015. Om de fortsätter gå med förlust de närmsta två åren kan vi börja oroa oss igen.

Krediterna är inte obegränsade, och inte heller oåterkalleliga.

Kassaflödet är ju ändå ganska centralt.

Jag hoppas givetvis på att det går bra, men två problemfria år skulle jag definitivt inte utlova.

Alldeles säkert:p

Krediterna är inte obegränsade, och inte heller oåterkalleliga.

Kassaflödet är ju ändå ganska centralt.

Jag hoppas givetvis på att det går bra, men två problemfria år skulle jag definitivt inte utlova.

Du har förstås all rätt att vara orolig. Har du inte något kort som du kan betala med där skydd ingår? t ex amex et c

Du har förstås all rätt att vara orolig. Har du inte något kort som du kan betala med där skydd ingår? t ex amex et c

Tyvärr inte fram t.o.m Februari. Jag skriver en uppsats på universitetet (något försenat p.g.a utlandsvistelse) så detta år räcker inte min inkomst till för att ha t.e.x. Amex (eller annat kreditkort). Finns givetvis separata försäkringar, men i.o.m. att det bara rör sig om 3mån tyckte jag att det var en onödig utgift.

När jag får ett kreditkort igen köper jag gärna resor med SAS, det gynnar alla parter. Jag uppskattar SAS, och de behöver alla bokningar de kan få :).

Hoppas folk fått upp ögongen för kreditkort nu, så att det inte finns någon rädsla/spärr i att boka SAS :) Jag såg förresten att SAS försäljning rusat +70% (mot normalt) sedan i måndags.... Hoppas det fortsätter.

Tyvärr inte fram t.o.m Februari. Jag skriver en uppsats på universitetet (något försenat p.g.a utlandsvistelse) så detta år räcker inte min inkomst till för att ha t.e.x. Amex (eller annat kreditkort). Finns givetvis separata försäkringar, men i.o.m. att det bara rör sig om 3mån tycker jag det var en onödig utgift.

När jag får ett kreditkort igen köper jag gärna resor med SAS, det gynnar alla parter. Jag uppskattar SAS, och de behöver alla bokningar de kan få :).

Hoppas folk fått upp ögongen för kreditkort nu, så att det inte finns någon rädsla/spärr i att boka SAS :) Jag såg förresten att SAS försäljning rusat +70% (mot normalt) sedan i måndags.... Hoppas det fortsätter.

Verkligen! Det blir ett spännande år, 2013. Att följa SAS resultat. Det ser ju faktiskt rätt ljust ut med tanke på hur bra hösten 2012 gått.

Stackare vad du går miste om EBpoäng nu då :)

Toppen