Senaste nytt

SAS hyr in kapacitet från HiFly och Smart Lynx sommaren 2023

Hachans

Medlem
Får revidera min uppfattning nu. På väg till BCN med Smartlynx och intrycket är ändrat. Personalen på tå i nödutgångsraden för att se till att det finns plats i hyllorna för de som sitter där. I övriga planet jagar de småsaker från hyllorna som folk får ha vid fötterna istället. Trevligt välkomnande ombord. Och det finns stoppning i nödutgångsraden!

Får se hur service är när vi väl är i luften.
 

011430121

Medlem
Undra hur mycket som har betalas ut 261/2004 för SmartLynx förseningar sedan de började flyga för SAS
Idag är det Rom som blivit sena maskinen hade inga flygningar igår.

IMG_2091.jpg
 

Martin Gren

Medlem
Undra hur mycket som har betalas ut 261/2004 för SmartLynx förseningar sedan de började flyga för SAS
Idag är det Rom som blivit sena maskinen hade inga flygningar igår.

Visa bifogad bild 147679

Det där är samma maskin som var försenad 2,5 till ARN från GOT i torsdags pga att det regnat in i planet under natten. Dessutom motorindikation innan start.
Kanske de glömde torka ordentligt med handduken på Landvetter
 

fcx

Medlem
Envisa rykten säger att sista flygningen med Smartlynx för SAS i år sker 30 november.
Själv är jag bokad på SK1484 (18:30-19:35) den dagen, kan det rentav vara sista avgången?
 

henke12

Medlem
Envisa rykten säger att sista flygningen med Smartlynx för SAS i år sker 30 november.
Själv är jag bokad på SK1484 (18:30-19:35) den dagen, kan det rentav vara sista avgången?
Troligen 3e sista! :)

Som jag förstått det enligt en facebookgrupp( :p )

Sista:
30NOV2023 SK1548 AMS-ARN 21.20-23.20


Själv slåss jag åtminstone för att vara sista Smartlynx-landningen på ARN. En liten 2,5 timmars försening är väl inte osannolik!?! :)

Jag är bokad på:
30NOV2023 SK1590 BRU-ARN 19.00-21.10
 
Toppen