Senaste nytt

SAS Hemsida - Ny layout

Jag loggade in nu på "nya" sidan. Håller med Tommy om att det är trevligt med nya funktionerna.
En grej blev jag lite förvånad över. Ser på mätaren som visar "kvalificerande flyg under denna period" att min kvalificeringsnivå är 40 flighter för att behålla G-nivån. Trodde att det var 50 som gällde now a days...

Så här skriver SAS om nya websidan:

Test on www.sas.se
From 27JUN12 and 2 weeks ahead there will be a test of a new look on the Swedish start page.

Så det verkar inte vara färdigt/permanent. Förmodligen passar de på att testa då många ändå är på semester och inte bokar biljetter just nu.

Om man går till http://www.flysas.com så poppar det upp ett frågeformulär om vad man tycker om SAS hemsida.
I sann SAS IT anda, om man väljer svensk version, så är några av sidorna blanka. Det går att kryssa för ett svar
men man vet inte vad frågan är :)

Skickade ett förslag som i bilden nedan till SAS Internet Support ikväll kl 20:50 och fick följande svar kl 21:04. (!!!) Jag är faktiskt väldigt imponerad av snabbheten för att svara.

Tack för ditt mail. Bra feedback. Jag tar denna vidare till Eurobonus redaktörerna.

Här kommer mitt förslag:

2012-07-02 20-40-06.png

PS: Behövs nu inte kommentera antal om poängen på mitt konto. Använt poäng frequent under 2012.
:)

Intressant att du ser värden i dina termometrar. Bägge mina är helt nollställda. Enastående testning utfört av SAS IT... :(

Toppen