Senaste nytt

SAS har slutat med varma handdukar i Plus?!

Jag öppnar tråden igen för nu undrar jag var den varma handduken i Plus har tagit vägen på europaflygningarna? Någon som fått någon de senaste veckorna?

Fick handduk på väg hem från AMS för tre veckor sedan. Enda plusflygningen jag haft på sista tiden.

Trodde SAS slutat helt med dessa då jag inte sett röken av några handdukar på sistone. Men på HAM-ARN igår var de plötsligt tillbaka, märkligt!

Rent spontant känner jag att personen i fråga som ansvarig för inköpen/logistiken kring detta bör se över sina rutiner/leverantörer.

Vi snackar handdukar, hur kan detta vara ett problem och dessutom upprepas en andra gång på kort tid!

Bordsduken har de varit duktiga med, däremot handduken har jag inte fått på två veckor.

Om de nu har en så strulig leverantör borde de kunnat dela ut en bra våtservett, i väntan på nya handdukar.

Bordsduken har de varit duktiga med, däremot handduken har jag inte fått på två veckor.

Om de nu har en så strulig leverantör borde de kunnat dela ut en bra våtservett, i väntan på nya handdukar.
Du kan utgå ifrån att det är upp till dagsformen som gäller. Inget annat kan förväntas.

Varm handduk två gånger denna vecka, men bordsduken och brödet har uteblivit - smör har det inte varit någon brist på!

Överlag svårt att få beställa något efter första omgången, mest suckande...

Toppen