När jag flög sena avgången med TK så va det öppet i cafeet till cirka midnatt, eller personalen var kvar men torkade bord etcNyfiken: hur länge har caféerna på T5 öppet?
När loungen öppnade i somras var det stekhett vid liggfåtöljerna. Solen gassade rakt in och luftkonditioneringen funkade inte.Det är både bekvämt och avskiljt men KALLT.
En fråga som jag kanske har missat, betyder väggstället för vinglas etc att de har gett upp tanken på att bara ha de nya glasen de testade ett tag? De verkar ha varit i minoritet i mina besök där sedan de återöppnade också...
Sitter i loungen nu och är EBG, tänkte gästa frugan in i SAS gold loungen men när vi kommer upp med hissen så möter en dam oss och ser på boardingkortet och vi blir hänvisade till SAS plus loungen. Står på mitt boardingkort att jag är EBG men icke sa nicke, in i SAS plus loungen ist för SAS gold lounge.
Kunde ni inte bara gå rakt in genom spärrarna?Sitter i loungen nu och är EBG, tänkte gästa frugan in i SAS gold loungen men när vi kommer upp med hissen så möter en dam oss och ser på boardingkortet och vi blir hänvisade till SAS plus loungen. Står på mitt boardingkort att jag är EBG men icke sa nicke, in i SAS plus loungen ist för SAS gold lounge.
Kunde ni inte bara gå rakt in genom spärrarna?
Visst kunde vi det men direkt när vi kom ut från hissarna så kom damen fram och bad att få se på boardingpassen och hänvisade oss till SAS plus loungen. Guld loungen ligger ju alldeles bredvid.
Konstigt att hon inte såg att det stod SK* EBG på mitt boardingkort. Det står ju direkt ovanför bokningsklassen (C) och SAS Plus
På OSL däremot när vi flög i Januari, där blev vi hänvisade in i guld loungen direkt.