Senaste nytt

SAS har återöppnat sin nya Gold Lounge på Stockholm Arlanda

Johan L

Medlem
Inser att det ännu inte är riktigt färdigt, men vid mitt första besök i lördags kändes det hela rätt billigt tyvärr
 

lephantome

Medlem
4000 bagis för Amexkortet förstås, kanske inte gratis då.
På plussidan, grymt sköna liggstolar och en liten skvätt kvar i Laphroig flaskan. Men fortfarande varmt o kvavt som en grekisk charterflygplats.
 
J

JPMorgan

Guest
Vad har hänt med loungen? Aldrig sett så många människor i en SAS Lounge. Den blev större men det verkar inte hjälpa.
 

maswan

Medlem
Är business-loungen fortfarande under ombyggnad så är det ju båda grupperna loungebesökare där inne.

Jag hoppas dessutom att skynkena vid maten är ett tecken på att det bara är halvfärdigt, och att maten kommer att skötas bättre när det är färdigt. Förhoppningsvis inom inte allt för många besök till. :)
 
J

JPMorgan

Guest
Är business-loungen fortfarande under ombyggnad så är det ju båda grupperna loungebesökare där inne.

Jag hoppas dessutom att skynkena vid maten är ett tecken på att det bara är halvfärdigt, och att maten kommer att skötas bättre när det är färdigt. Förhoppningsvis inom inte allt för många besök till. :)

Jaha så Business får tillträde till guld under bygget. Det skulle förklara saken.
 

edlundo

Medlem
Ja det är verkligen stökigt i loungen nu när så många ska utnyttja den. I fredags fanns inga platser och buffén var en krigszon.
 

PetrelliDK

Medlem
Ser frem til at høre om hvordan det er med plads i rush hour(efter d.31 August når EBS ikke længere har tilgang til loungen vel og mærket)
 
Toppen