Senaste nytt

SAS halverar trafiken från Linköping

Försök gå in på Swiss webb och boka från LPI. Det här är en diskussion om varför SAS lägger ner en linje, inte om vad som går och inte går i ITA matrix.

Jag testade enligt bifogad bild från Swiss hemsida. Funkade fint.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    35,5 KB · Visningar: 237
21 pax varav 2 i SAS Plus ikväll från Köpenhamn till Linköping. Funderar på hur dom löser det med CC sen när det bara blir en sen kvällsankomst och en tidig morgonavgång, stannar dom här i över ett dygn då?

F.Ö hemma i lyan 14 min efter att vi landade. Så glad för den här möjligheten vi har här i stan!

Trist då jag har dem som alternativ ibland inom Norden, men i övrigt håller jag med Cristoffer om att KLM oftast är bra mycket billigare till mina destinationer.

Trist då jag har dem som alternativ ibland inom Norden, men i övrigt håller jag med Cristoffer om att KLM oftast är bra mycket billigare till mina destinationer.
Jag ser, att efter en hel del påtryckningar så har SAS fått andra *A-bolag att plocka upp LPI som destination. Prissättningen har blivit bättre. Jag fick tex SAS att lägga till Linköping i deras Lågpriskalender. Fler och fler upptäcker att man kan flyga "utrikes" här ifrån, samtidigt som Ryan lägger ner linje efter linje från Skavsta. DÅ tar SAS bort en av avgångarna...märkligt.

Toppen