Fazer är ju iofs objektivt bättre än MaraboooooooooGott och blandat har fått stryka på foten. Och de kör fortfarande med Fazer istället för Marabou. Trist gånger två.
Smaken är ju som baken. Jag gillar mer ljus chokladFazer är ju iofs objektivt bättre än Marabooooooooo![]()
Jag gillar min choklad utan Mondelez.Smaken är ju som baken. Jag gillar mer ljus choklad
Det är ett fritt land (nästan). Jag gillar min choklad med Mondelez.Jag gillar min choklad utan Mondelez.
Så du aktivt gillar faktumet att Marabous ägare är Mondelez (hjälper finansiera Putins krig), eller är det ett nödvändigt ont? Ganska stor skillnad.Det är ett fritt land (nästan). Jag gillar min choklad med Mondelez.
Ungarna har ändå tröttnat på G&B.. Haribobjörnar är bättre... (inte för mig som gillar lakrits dock)Gott och blandat har fått stryka på foten. Och de kör fortfarande med Fazer istället för Marabou. Trist gånger två.
Så du aktivt gillar faktumet att Marabous ägare är Mondelez (hjälper finansiera Putins krig), eller är det ett nödvändigt ont? Ganska stor skillnad.