Remington Steele
Medlem
Och sämre tillgänglighet...Två höjningar på två år. Värst är väl Centralamerika som gått från 130 000 till 180 000.
Och sämre tillgänglighet...Två höjningar på två år. Värst är väl Centralamerika som gått från 130 000 till 180 000.
Det där kommer inte göra någon nämnvärd skillnad i tillgänglighet. Vi minns väl exempelvis när SAS införde avbokningsavgift på SAS awards, jag tycker i alla fall inte tillgängligheten blev bättre av det.Borde ändå resultera i något bättre tillgänglighet, det är ändå en del som kämpar med att få ihop de sista poängen för att kunna boka sin resa(alt. kunna boka business istället för ekonomi).
Ytterligare ett par höjningar, och borttagen 2x multiplikator, så blir detta riktigt bra![]()
Då får de höja priserna ännu merDet där kommer inte göra någon nämnvärd skillnad i tillgänglighet. Vi minns väl exempelvis när SAS införde avbokningsavgift på SAS awards, jag tycker i alla fall inte tillgängligheten blev bättre av det.
Jag tar hellre småhöjningar två gånger om året än stora höjningar vartannat eller vart tredje år.Hade de inte kunnat höja sydostasien med typ 25% när de ändå var igång men samtidigt tagit bort 2x-multiplikatorn?
I övrigt inte så dramatiska ökningar. Så länge det inte börjar bli småhöjningar likt denna allt för ofta är jag ok med en höjning. Hade väntat mig en större höjning förr eller senare.
Njae, förra gången var det både höjningar och sänkningar som tog ut varandra typ.Två höjningar på två år. Värst är väl Centralamerika som gått från 130 000 till 180 000.
Brukar ske ganska omgående rent historiskt.Brukar SAS förvarna att datum X sker förändringen eller rycker de plåstret direkt?
IT som råkade visa de nya prisernaVerkar som det är tillbaka till nuvarande priser igen nu? I alla fall på NO medan DE visar ”nya” priserna.