Har inte sett röken av några poäng ännu...
EDIT: Man är ju dummare än tåget ibland. Såg nu att det gällde resor 1 augusti 2014 - 31 oktober. Den enda resan jag gjort i augusti är ju KRN-BUD på bonusbiljett.
Nåja, då lär det ju trilla in så småningom då.
Jag flög T/R till EWR för en veckas semester nyligen och så fort jag fick poängen för första flygningen trillade 1000 poäng in för födelsedagen då det var inom perioden 1 mars 2015 - 31 maj 201. Det här var en vanlig resa så det verkar gälla för alla, inte bara bonusresor.Trillar denna genom om man endast tar en bonusresa? Är ju mitt i semestertider.
1000-faldigt hurra för dig idag!
Vi vill gärna ge dig 1000 Extrapoäng i födelsedagsbonus nästa gång du reser med oss mellan 1 juni 2015 - 31 augusti 2015
Extrapoäng ges endast om man varit snäll nu för tiden.Någon som vet om SAS slutat med "Happy Birthday" extra poäng? Jag har inte fått något Grattis i alla fall...
Jag fick förra året, men inget i årNågon som vet om SAS slutat med "Happy Birthday" extra poäng? Jag har inte fått något Grattis i alla fall...
Har du förtjänat det? Snackas om att du flugit Air France...!Jag fick förra året, men inget i år![]()
Lova att inte säga något till SASHar du förtjänat det? Snackas om att du flugit Air France...!