Fick inte mina poäng trots anmällan varpå jag mailade med diamant supporten. Kan eventuellt förstå att kampanjen inte gällde för Bonus-resor och jag kommer lätt hinna göra revenue resor inom tidsfrist om jag inte väljer att lämna SAS pga svaret jag fick. Som EB Diamond fick jag detta svar:
Hej XXX.
Det står däremot klart och tydligt under våra medlemsvillkår att du inte kan tjäna några poäng på resor bokade på bonuspoäng, och det står inget i kampanjen om att det görs ett undantag från detta, så försök inte.
Kampanjen gäller för resande på våra ordinarie prisbiljetter, så det är bara att klämma in en ny prisresa senast den 30 Juni om du vill kunna få dina 1000 extra poäng.
Jag uppfattade detta svar som otrevligt. Vadå: "så försök inte". Kanske är jag känslig![]()
Skrev personen "medlemsvillkår" med "å"... Det kanske kan vara lite beskrivande för åldern på personen och då även hur mailet är utformat. Dock inte sagt att det är ok att skriva så. Jobbar man inom kundservice så ska man uppträda korrekt oavsett. Det är inte riktigt läge att "skoja till" det.
Även kommentaren att "det är bara att klämma in en ny prisresa senast den 30 Juni" är ju också lite konstig...