Senaste nytt

SAS Gold Smart Pass

Räckvidden är vad jag kan förstå bara några centimeter, och det är väl inget som hindrar att man exempelvis sätter den på ett Eurobonus kort (jag har många sådana som är oläsbara )

Kom med posten idag.

Lustigt nog fick jag två kuvert. Ett kuvert med ett smartpass som går ut 10-11 och ett kuvert med ett smartpass som går ut 10-12.

Lite onödigt kanske...

Fick också två, ett som går ut 10/11.och ett till 10/12..lite onödigt kan ju tyckas.. I det andra kuvertet stod det dessutom pandium medlem?..måste vara tryckfel, eller felmall?!....

Kom med posten igår men jag vet inte om jag kommer att ha så stor användning av det, reser nästan uteslutande till destinationer utanför Schengen. Sen vet jag inte om jag är så sugen på att "pimp my cell phopne" med denna lilla sticker...

Som jag sagt tidigare, så kommer jag nog att sätta den på en jojo så att man lätt kan dra fram det när man behöver. Funderar på om man inte skulle sätta det på datorväskan, så är den alltid tillgänglig.

Fick också två, ett som går ut 10/11.och ett till 10/12..lite onödigt kan ju tyckas.. I det andra kuvertet stod det dessutom pandium medlem?..måste vara tryckfel, eller felmall?!....
Stod det Pandion för 10/11 eller 10/12? Var det för det sistnämnda kanske du har en trevlig överraskning att vänta, man vet aldrig... ;)

Fick min igår också och provade den idag fungerade ju nästan överallt än sålänge... Undantaget var i vändkorstet i fast track på arn

Toppen