Senaste nytt

SAS gold lounge Kastrup CPH.

Vilken tid tas maten bort ungefär? Jag lämnar Swedbank Stadion runt 19.20 typ.
Du kan räkna med att den tas bort 1,5-2h innan. Från arenan tar det väl cirka 45 min med lite väntetid på Triangeln. Du borde vara där senast 20:30. Det är på håret men har du tur kan det finnas kvar.

Du kan räkna med att den tas bort 1,5-2h innan. Från arenan tar det väl cirka 45 min med lite väntetid på Triangeln. Du borde vara där senast 20:30. Det är på håret men har du tur kan det finnas kvar.
@Agö, du kommer väl gå på samma match som @Ludvig Skalme? :)
Det är väl runt 18min körtid från Triangeln så du bör hinna med 19:36 tåget.
Men om du tycker matchen är tråkig så finns tidigare tåg;).

Edit: Tågtider.
upload_2017-9-9_18-39-44.png

Lycka till men än viktigare är bortaseger i matchen !
Helt rätt! 3 poäng idag och nästkommande söndagsr vore fantastiskt!

Kan du inte se matchen via någon onlinetjänst så att du kan sitta i loungen redan från lunchtid?
Haha, nej. Fotboll ska ses på plats. Har sett alla matcher live hittils, så satsar på 100% i år.

Det brukar finnas chokladflarn nästan närsomhelst på dygnet när det är öppet, så det går alltid att äta sig mätt.
Det får duga isåfall, tack för svar!

Helt rätt! 3 poäng idag och nästkommande söndagsr vore fantastiskt!

Haha, nej. Fotboll ska ses på plats. Har sett alla matcher live hittils, så satsar på 100% i år.

Det får duga isåfall, tack för svar!

Jag flög 22.50-avgången i fredags, i loungen fanns det då gott om bröd och ost, grönsaker med dipp och liknande. Såg ingen varm mat men jag var så jäkla mätt efter mitt loungebesök i Frankfurt att mat inte stod på mitt schema!

Förvånansvärt mycket folk för en fredagskväll dock. Väldigt mysigt med brasan!

Toppen