Senaste nytt

SAS Go/Plus, meny

Inrikes-Plus till KRN idag:
3 rader med undertecknad som ende passagerare. Runt 88 ombord totalt.
Salami- eller grekisk ostmacka idag. Fick bli salami och sedan en bit blå choklad till kaffet.

Hur går det med laxen, sembl och Traveller? :)

Flög hem från Dubrovnik förra vecka med SAS Plus och pursern var helt otroligt service minded. Han själv föreslog att vi ska duka upp ett riktigt gott smörgåsbord. Han dukade upp lax sallad, smörgås, vatten, mousserande och sen blev det kaffe med avec och choklad. Det var han som föreslog allt detta. :)

Flög hem från Dubrovnik förra vecka med SAS Plus och pursern var helt otroligt service minded. Han själv föreslog att vi ska duka upp ett riktigt gott smörgåsbord. Han dukade upp lax sallad, smörgås, vatten, mousserande och sen blev det kaffe med avec och choklad. Det var han som föreslog allt detta. :)

Wow... tog han av plasten också:)

Vet inte hur många Plus-menyer jag fått uppleva sista 2,5 månaderna men det är fler än 20 stycken, men hur jag än försöker kan jag inte komma fram till något annat än hela menyn suger hårt!!
Hemskt ledsen, jag brukar försöka berömma SAS allt jag kan, även när alla andra redan lämnat skeppet, men ingen kan med gott samvete säga att maten är god... Det är en styggelse att detta säljs som en premiumprodukt. Närmaste gatukök gör tyvärr det helt fantastiskt mycket bättre....

Vet inte hur många Plus-menyer jag fått uppleva sista 2,5 månaderna men det är fler än 20 stycken, men hur jag än försöker kan jag inte komma fram till något annat än hela menyn suger hårt!!
Hemskt ledsen, jag brukar försöka berömma SAS allt jag kan, även när alla andra redan lämnat skeppet, men ingen kan med gott samvete säga att maten är god... Det är en styggelse att detta säljs som en premiumprodukt. Närmaste gatukök gör tyvärr det helt fantastiskt mycket bättre....

Tyvärr håller jag inte med dig. Jag tycker att menyn fungerar bra och sallader som jag provat varit goda. Det är ju en smak sak. Låt oss vänta och förmodligen SAS kommer under hösten utveckla Plus mat vidare. Jag vet att de fått en hel del feedback om detta.

Inrikes-Plus till KRN idag:
3 rader med undertecknad som ende passagerare. Runt 88 ombord totalt.
Salami- eller grekisk ostmacka idag. Fick bli salami och sedan en bit blå choklad till kaffet.

Hur går det med laxen, sembl och Traveller? :)

Hur det går med laxen får vi nog snart veta. Jag träffade Malin och Birgitta från SAS på Businessclass.se 2 årskalas förra veckan och framförde paprikastoryn. Festligt nog skulle det vara SAS internmöte i fredags där synpunkten skulle framföras.. Vi får se om jag får feed back på det hela...

Tyvärr håller jag inte med dig. Jag tycker att menyn fungerar bra och sallader som jag provat varit goda. Det är ju en smak sak.

En tolkningsfråga:
Om det är som du konstaterar en smaksak, varför då skriva "tyvärr håller jag inte med dig" – är din åsikt angående maten i SAS Plus mer premium än andras?

Toppen