Senaste nytt

Sas go/plus bio

+1.

Noterar också att min awardbokning med LO nu visas som Business vilket är korrekt. Tidigare stod SAS Business Pro alltså något skevt givet annat bolag och I-klass.

Om jag får killgissa har de rättat en bugg och kravställt typ "Visa bara Bio-biljetter om utförande bolag är SAS“ utan att tänka på Connect, Xfly, etc.
 

Jannes

Medlem
+1.

Noterar också att min awardbokning med LO nu visas som Business vilket är korrekt. Tidigare stod SAS Business Pro alltså något skevt givet annat bolag och I-klass.

Om jag får killgissa har de rättat en bugg och kravställt typ "Visa bara Bio-biljetter om utförande bolag är SAS“ utan att tänka på Connect, Xfly, etc.
Intressant observation! Har samma effekt på alla mina icke-SAS awards, nu står bara Business.
 

intuition

Medlem
+1 bokade en Sas Go Bio i måndags som nu står som Sas Go Smart i appen. Har SAS tröttnat på att det blir fel poäng hela tiden och därför är påväg att ta bort Go Bio månne?
Nja, sas skulle väl inte tröttna på poäng de slipper kreditera?!

Risken man däremot skulle kunna läsa in i det är att sas kanske omdefinierat hållbarhets villkoren och bara mainland mäts för biofuel och att därmed slutar de ge poäng för andra bolag.
Men det är lite långsökt och mest troligt är det ju bara ett visningsfel.
 

mha321

Medlem
För den som inte kommer ihåg var de bokade så noterar jag att även när det står utan bio på både webben och i appen, så står det med bio i mailet med "Nu är det bara några dagar kvar till avresa".
 
Toppen