Senaste nytt

Sas go/plus bio

Hade samma problem och mailade, fick svar på någon timme så det är ju mer än ok. Verkar dock, precis som många andra rapporterar här, inte vara någon statusbonus på de extra 450 baspoängen.
Blev ändå 1125 + 450 poäng för Go Smart Bio i Q.

Noterade en lite udda sak i "Mina bokningar". Jag har en Plus Pro BIO biljett och fick en tidtabellsändring så jag gick in och kollade på den. Då är benet med ändringen plötsligt bara "SAS Plus Pro", medan det andra benet fortfarande är BIO. Funderade på om det var något med att det var op.by Xfly

Men när jag nu kollar andra biljetter, som är op med vanliga SAS är de också nu "SAS Plus Pro" - jag har så klart kvar bokningsbekräftelserna som tydligt säger "SAS Plus Pro Bio".

Är det någon som har liknande i sina bokningar? Lurar på om det är något visningsfel eller om det är något skumt med bokningarna.

Ser nu att nya bokningar i BIO också visas som vanliga biljetter i "Mina bokningar" direkt efter bokning. Det verkar gälla alla legs som är op by något annat än SAS "mainland". Poängen som visas vid bokningen är de som gäller för Bio och bokningsbekräftelsen säget BIO på samtliga leg. Men mina bokningar både på sajt och mobil säger Plus Pro.

Det känns lite osäkert, jag är rätt säker på att det inte såg ut så förra året, behöver nog kolla med kundtjänst.

Last edited:
Ser nu att nya bokningar i BIO också visas som vanliga biljetter i "Mina bokningar" direkt efter bokning. Det verkar gälla alla legs som är op by något annat än SAS "mainland". Poängen som visas vid bokningen är de som gäller för Bio och bokningsbekräftelsen säget BIO på samtliga leg. Men mina bokningar både på sajt och mobil säger Plus Pro.

Det känns lite osäkert, jag är rätt säker på att det inte såg ut så förra året, behöver nog kolla med kundtjänst.

Mina biobiljetter som flygs av mainline står som Bio. De som flygs av Xfly/Connect står inte längre som Bio i appen. =(

Alla bokade i år.

Toppen