David
Medlem
VIP Plus hette det.Plus Saver?
VIP Plus hette det.Plus Saver?
Då är vi rätt många som är i Berlin den helgen. Ping @David och @Gustav Jonsson !Åker också till Berlin då men i Go på en F&F-biljett
Bor på Courtyard Mitte 5-8 aug.Då är vi rätt många som är i Berlin den helgen. Ping @David och @Gustav Jonsson !
Vart bor du @Johanna? Är inkvartering på Hilton jag och 3 st till i mitt sällskap i 3 nätter
Lite sugen att boka också......blir det en inofficiell BC-träff 6 aug i Berlin?Bor på Courtyard Mitte 5-8 aug.
Jag har inte bokat något boende än. Håller på och kollar.Då är vi rätt många som är i Berlin den helgen. Ping @David och @Gustav Jonsson !
Vart bor du @Johanna? Är inkvartering på Hilton jag och 3 st till i mitt sällskap i 3 nätter
Haha....jag tror det är min Bollinger Rosè med överblivna jordgubbar som håller min hjärna i gång idagJa självklart tog en ostbricka för mycket, jag är i HKG och BKK när dessa personer besöker Berlin, tack @Ricci för att du är vaken! Var nog vinet till osten son gjorde mig förvirrad. Självklart alkoholfritt vin för att kunna skriva hör på BC.