Senaste nytt

SAS Friends & Family

Det verkar som att Refunder uppdaterar 4 ggr/tim, brukar alltid få mail "Din återbäring har registrerats" inom 15 minuter.

Funkade!
Fått bekräftat att 45:- kommit in.

(Edit kvarglömd oskickad kommentar...)

Och så kom också nästa omgång 45:- in!

Fast har jag fått det om bakfoten att man skulle få dubbelt upp första två dygnen som nyregistrerad på Refunder?

Jag misstänker att det är någon vanlig rea också just nu, min biljett Köpenhamn - Amsterdam (via Oslo på utresan) verkar ovanligt billig (857 SEK hos resebyrå) och var billigare än Friends & Family-priset. Dock tror jag att min biljett är en Go Light-biljett medan Friends & Family-biljetterna verkar vara icke-Go Light. Om man kan resa med endast handbagage eller om man får gratis incheckat bagage genom statuskort kan det vara en bra ide att kolla vanliga priser (utan att logga in på Friends & Family-sidan) också.

Jag misstänker att det är någon vanlig rea också just nu, min biljett Köpenhamn - Amsterdam (via Oslo på utresan) verkar ovanligt billig (857 SEK hos resebyrå) och var billigare än Friends & Family-priset. Dock tror jag att min biljett är en Go Light-biljett medan Friends & Family-biljetterna verkar vara icke-Go Light. Om man kan resa med endast handbagage eller om man får gratis incheckat bagage genom statuskort kan det vara en bra ide att kolla vanliga priser (utan att logga in på Friends & Family-sidan) också.
SAS har en kampanj nu samtidigt som F&F så det är helt korrekt att det finns billiga priser. Finns en egen tråd om det i sas forumet.

Ovanligt dålig rea denna gång, tyvärr. Jag hittar knappt någon tillgång, o om jag gör det är trevligare konkurrenter ändå billigare.

Men men, man kan ju inte ha tur varje gång.

Ovanligt dålig rea denna gång, tyvärr. Jag hittar knappt någon tillgång, o om jag gör det är trevligare konkurrenter ändå billigare.

Men men, man kan ju inte ha tur varje gång.

Short haul finns det en del, men long haul är det nästan tomt till september men då är min semester sedan länge slut.

Ska kanske bli en resa till London eller Paris istället...

Toppen