Synd att det inte går att boka Open jaw mellan Beijing / Tokyo med SAS Friends & Family kampanjpriser.
Eftersom detta kampanj gäller endast vid onlinebokning, kan jag inte ringa till SAS och boka.![]()
Ja, inte för mig.Open jaw går att boka, eller menar du att du får ingen matchning hittades för de där destinationerna?
Offer your friends and family a great deal with SAS | Sida 17 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resorJag kan bekräfta att jag har lyckats att kombinera Refunder.se med denna kampanj.
Det fungerade på SR Iron (Google Chrome).
Visa bifogad bild 34724
- Gå till kampanjsidan och kopiera URL.
- Gå till Refunder.se och logga in.
- Sök "SAS" i sökrutan på Refunder.se och klicka på "Gå till SAS".
- Du kommer till SAS webbsida.
- Klistra in URL av kampanjlänken till adressfältet, sedan trycka på Enter.
- Börja med bokning.
OBS glöm inte att stänga av alla Adblocker eller liknande tjänst innan du går till Refunder.se.
Det går att kombinera med Refunder.se:s återbäring. (45 SEK per bokning)
Instruktion finns här.
Offer your friends and family a great deal with SAS | Sida 17 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Du har ju 24 timmar med öppet köp på SAS! Bara att boka av och på nytt igen.Men hur kort kan minnet vara?!
Jag bokade ju Paris tidigare idag och svor över att jag glömde Refunder.
Nu har jag precis bokat Barcelona och vad gör jag?
Dessutom är jag ännu inte medlem i Refunder så jag hade kunnat få dubbelt på mina två bokningar. Peanuts men många bäckar små.
Visst var det så att Champagne förbättrade minnet?
Det minns jag!
Du har ju 24 timmar med öppet köp på SAS! Bara att boka av och på nytt igen.
Det verkar som att Refunder uppdaterar 4 ggr/tim, brukar alltid få mail "Din återbäring har registrerats" inom 15 minuter.Hur snabbt ser man på Refunder att det gått igenom?