A
Anonymous
Guest
JWD skrev:Snabb fråga, gäller Friends & Family även för inrikesresor?Klicka för att utvidga...
Ja, det brukar det göra
JWD skrev:Snabb fråga, gäller Friends & Family även för inrikesresor?Klicka för att utvidga...
Hoppas på hyfsade priser från LPI då kör vi BC resa kocken!!!Cristoffer Cedergren skrev:Frågade Björn på twitter om lösenordEdit: inte fått det så no need to pm meKlicka för att utvidga...
JSQ skrev:Får "Sorry! Your token could not be validated." när jag försöker logga in med friends2016, någon idé varför?Klicka för att utvidga...
Du frågar varför ett av SAS IT-system inte fungerar...? Mina frågor är:JSQ skrev:Får "Sorry! Your token could not be validated." när jag försöker logga in med friends2016, någon idé varför?Klicka för att utvidga...
freppa87 skrev:Edit: lösenordet fungerar bra för mig.Klicka för att utvidga...
miramax skrev:Exakt vilken adress använder du? Jag får det inte att fungera.Klicka för att utvidga...
Emme skrev:Som vanligt är mainstream-dagarna redan uppbokade och tokhöga priser. Tycker även priserna för en random vecka i höst är bra mycket högre än för ett år sedan på F&F. Kollar framför allt på Miami, New York & LA.Klicka för att utvidga...
Kimmen00 skrev:Håller med om att Go-priserna inte var ngt man blev blöt i byxan av.. Men 5200 t/r till LAX i plus är ju helt ok tycker jag.Klicka för att utvidga...
Kimmen00 skrev:Håller med om att Go-priserna inte var ngt man blev blöt i byxan av.. Men 5200 t/r till LAX i plus är ju helt ok tycker jag.Klicka för att utvidga...
Emme skrev:Tror de inte är riktigt klara med kampanjen. Förra gången det var F&F kom visa destinationer inte förrän efter ett par dagar. Kollar man t.ex. Arlanda & Kastrup till Miami så är det greyed out i augusti och september trots det står att erbjudandet Skandinavien - Usa är mellan 23 augusti - 10 december.Klicka för att utvidga...