E
erc
Guest
Fantastiskt! Malta i juli med den här kampanjen.
Alperna når du från Milano, Geneve, Zurich och även Nice. Pyreneerna från Barcelona. Sierra Nevada från Malaga.JimmyH skrev:Split 2 veckor i Juli , otroligt bra priser stort tack för detKan tänka mig en vinter resa med , kom gärna med tips på en resan på jul eller sportlov.Vilken destination med SAS om man vill åka lite skidor ?Klicka för att utvidga...
kexxcream skrev:Dum fråga, men gäller 24 timmar öppet köp på denna kampanj?Klicka för att utvidga...
Bryant skrev:Yes! Gäller alltid på SAS.seKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:[Economy class] Norden-Världen T/R, SAS, från 3.000 SEK inkl. skatterNorden-SAS destinationer i Världen T/RFlygbolag: SAS (SK)Kabinklass: Economy classBokningsklass: TFare basis: TFFWEB (BASE FARE: FCL: KLSEECO)Pris: totalt från ca 3.000 SEK inkl. skatterFörköpskrav: 1 dagMin/Max stay: stanna natten mellan lördag och söndag eller 6 dagar / 12 månaderKöpa senast: 2015-MAY-05Gäller för utresa: mellan 2015-NOV-03 och 2016-MAR-16Gäller för hemresa: senast 2016-MAR-16Stopover: upp till 2 stopover är tillåtna i varje riktningEn fri i Asien/Nordamerika i varje riktningYtterligare en stopover i Asien/Nordamerika mot avgift 75 EURBlackout: mellan 2015-DEC-16 och 2016-JAN-07Tillåtna flygningar: SAS (SK) flight som flygs av SAS, FlyBe (BE), JetTime (JO), Blue1 (KF), Cimber Air (QA), Golden Air (DC) eller Hi Fly (5K)Barnrabatt: 25% rabatt från basprisetStopover: NejÅterbetalning: NejÄndring: Ja, mot 120 EUR per gångKlicka för att utvidga...
olo skrev:Eftersom det de facto är omöjligt med stop-over då det bara gäller för SAS (&co), så funderar jag över open jaw.Är det möjligt att boka denna deal med Open jaw?Jag tänker ex. GOT-ARN-HKG (open-jaw) PEK-CPH-GOT.Klicka för att utvidga...
Flood skrev:Ser inte ut att funka med vare sig open jaw eller enkelbiljetter i sökdialogen. Tror den gode doktorn postade villkoren tidigare i tråden.Klicka för att utvidga...
Nemo skrev:Alperna når du från Milano, Geneve, Zurich och även Nice. Pyreneerna från Barcelona. Sierra Nevada från Malaga.Klicka för att utvidga...
David skrev:Fasen, jag som har bokningsförbud tills jag budgeterat två långresor där flygbiljetterna redan är köpta och det lär dröja innan jag är klar med det... Å andra sidan är det jag själv som satt förbudet så då går det ju lätt att slänga in undantag. ;-)Klicka för att utvidga...