Jag sökte bara som vanligt fast enkelresa och då dök alternativet upp och då kändes det som en no brainer.jumbooze skrev:Jag tänkte snarare på hur du fick upp alternativet via London?Klicka för att utvidga...
Jag sökte bara som vanligt fast enkelresa och då dök alternativet upp och då kändes det som en no brainer.jumbooze skrev:Jag tänkte snarare på hur du fick upp alternativet via London?Klicka för att utvidga...
Du kan tänka så att kampanjen gäller till 2015-MAY-04 (idag) kl. 23:59 svensk tid.fredrik996 skrev:Går erbjudandena ut 00.00 inatt eller imorgon natt?Klicka för att utvidga...
h9kh9k skrev:Aldrig varit i Hong kong men har nu en vecka där i november för 3034, kändes för bra för att hoppa över. Nackdelen är som@Dr. Milesskrev att komma fram tidigt på morgonen efter 10 timmar i GO...Klicka för att utvidga...
fredrik996 skrev:Går erbjudandena ut 00.00 inatt eller imorgon natt?Klicka för att utvidga...
SAS skrev:Book by: May 5, 2015.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Du kan tänka så att kampanjen gäller till 2015-MAY-04 (idag) kl. 23:59 svensk tid.Om det gäller längre än så är det bara bonus.Klicka för att utvidga...
349+5 Euro för OT till C på utresan, blir ju fortfarande ett riktigt bra pris på resan så känns som rätt alternativ.Tonton skrev:Går ju alltid att försöka med OT alternativt uppgradera för poängKlicka för att utvidga...
Chrille skrev:Boka senast 5 maj måste betyda att det går att boka i morgon. Sedan har du ett dygns ångerrätt på det.Klicka för att utvidga...
Av någon anledning missminde jag fel datum (2015-MAY-04). Jag ber om ursäkt.fredrik996 skrev:Hade tänkt boka Malta över midsommar och hälsa på en vän. kikat på biljetten hela dagen för 1500:- ToRtänkte boka ikväll då försvann den och nu ligger priset på 4200:- ToR känns som de tar emot då.Stödbokade Paris helgen innan och åka ner till LeMans och kika när min bror tävlar där.Klicka för att utvidga...