Senaste nytt

SAS Friends & Family vår 2015

Ser inte ut att funka med vare sig open jaw eller enkelbiljetter i sökdialogen. Tror den gode doktorn postade villkoren tidigare i tråden.

I sök-dialogen verkar bara enkelbiljetter och open-jaw fungera på europa-flygningar, men det beror nog på att enkelpris gäller för europaflygningar. På resor till USA/Asien verkar det svårare.

Hittade inga mer villkor i tråden är de jag citerade, så funderade på någon eller den eminenta @Dr. Miles visste mer vad fare basis:en innebär gällande just open-jaw?

Fast är det ett villkor att det skall bokas via webben så kanske inte vad som är tillåtna biljettregler spelar roll, utan bara vad bokningssidan går med på...

Fasen, jag som har bokningsförbud tills jag budgeterat två långresor där flygbiljetterna redan är köpta och det lär dröja innan jag är klar med det... Å andra sidan är det jag själv som satt förbudet så då går det ju lätt att slänga in undantag. ;-)

Fasen, jag som har bokningsförbud tills jag budgeterat två långresor där flygbiljetterna redan är köpta och det lär dröja innan jag är klar med det... Å andra sidan är det jag själv som satt förbudet så då går det ju lätt att slänga in undantag. ;-)

Sitter i samma sits, självutfärdat stopp för bokningar =} Blev tvungen att byta bil tidigare än tänkt så någon månad framöver får det bli lugnt efter alla tidigare resor som bokats in på flera fina deals härifrån.

ARN - TXL - ARN för frugan och dotter i juli
ARN - CPH - IAD - CPH - ARN för mig och sonen i november

Vad bra att man ha SAS familjekonto :)

Härlig kampanj från SAS sida! Kunde inte motstå en redan fullspäckad kalender för året, ARN-CDG i september över helgen 3pers för det facila priset av 3200kr. Nu lockar en helg i HKG likt förbaskat :)

Toppen