Dreamliner
Medlem
Bokat 2:a advent för julshopping i NYC en helg med familjen. Hotell ser dyrt ut och jag som nästan tömt mig på Hiltonpoäng nyligen.
Om du flyger till HKG och det är en A330 så ska det vara nya kabinen, varannan dag kommer väl dock gå med A340 (tills de har båda nya A330E i flottan). Om den är uppgraderad eller inte låter jag vara osagt men tror att SAS kommer prioritera linjen till HKG med nya kabinen.Inte hängt med på sistone. Hur vet man vilken kabin det blir? Antar att kanske dom flesta blivit uppgraderade till dess att det är dags att flyga.
HKG November
SFO Januari
EWR Mars
Öl är bröd, bröd är mat... Tyvärr är det väl bara blaskig lagerTrodde inte att jag skulle använda denna kampanj. Men när jag var inne i dag och hittade Palma i Juli för 2893:- för hela familjen (2+inf) så slog jag till. Samma biljett koster 6555:- utanför kampanjen. Ja det blir i GO men vi kan ju dricka oss mätta.
Om jag inte kommer ihåg helt fel ska den första komma i september och den andra senare under året. Tittar man på SAS New Cabin | Scandinavian Traveler så ska det vara 2 nya A330 i år i alla fall.När jag kollade HKG i slutet av januari så var det 330 "varje dag" kanske SAS har hunnit få två nya vid det tillfället. någon som vet hur leveranserna av de nya 330 orna ser ut?
Vilka alternativ finns det att uppgradera dessa "VIP Go klass biljetter" till Business?
Samma som vanligt. Poäng i förväg, poäng vid gate eller OptionTown