fcx
Medlem
Stopover: upp till 2 stopover är tillåtna i varje riktning
- En fri i Asien/Nordamerika i varje riktning
- Ytterligare en stopover i Asien/Nordamerika mot avgift 75 EUR
Går det att boka med stopover på något sätt?
Stopover: upp till 2 stopover är tillåtna i varje riktning
- En fri i Asien/Nordamerika i varje riktning
- Ytterligare en stopover i Asien/Nordamerika mot avgift 75 EUR
Med tanke på att resan måste bokas på webbsidan för att kampanjen ska gälla, kan det vara svårt att kombinera med stopover.Går det att boka med stopover på något sätt?
Med tanke på att resan måste bokas på webbsidan för att kampanjen ska gälla, kan det vara svårt att kombinera med stopover.
Även om de gjorde det, vänligen komma ihåg restriktioner av flygningar.
I princip kan man inte flyga något annat bolag än med SAS. Så stopover blir inte aktuellt i alla fall.
Så här står det i Fare rules, både för inom Europa och för andra destinationer i världen.Jag misstänkte att det var copy/paste-error från SAS, men skönt att dubbelkolla med experten![]()
FL.FLT APPLICATION
FARE BY RULE
THE FARE COMPONENT MUST BE ON
ONE OR MORE OF THE FOLLOWING
ANY SK FLIGHT OPERATED BY SK
ANY SK FLIGHT OPERATED BY BE
ANY SK FLIGHT OPERATED BY DC
ANY SK FLIGHT OPERATED BY JO
ANY SK FLIGHT OPERATED BY KF
ANY SK FLIGHT OPERATED BY QA
ANY SK FLIGHT OPERATED BY 5K.
Ordinarie pris till NY brukar inte vara 2995 per person, det måste varit en kampanj. Ordinarie pris brukar snarare ligga runt 4500 per person om man hittar "billiga" biljetter. Att betala 5-6000 ARN-EWR är inte ovanligt med "vanliga" priser.Tittar på priser till New York i mars 3/3 - 17/3 2016 ser att jag får betala 7820 för 2 personer ToR med VIP GO. Ordinarie pris i år var 5900 kr ToR 2 personer. I februari i år när jag besökte N.Y. så hade LH ARN-JFK ToR 2480 kr per person. Men det kanske finns andra guldkorn att finna i denna drive.
Det var säkert kampanjpris men då har de liknande kampanjer varje år. Det var liknade priser till ORD Chicago. Bokade liknande resa 2014.. Men som jag skrev det kan finnas guldkorn till andra städer.Ordinarie pris till NY brukar inte vara 2995 per person, det måste varit en kampanj. Ordinarie pris brukar snarare ligga runt 4500 per person om man hittar "billiga" biljetter. Att betala 5-6000 ARN-EWR är inte ovanligt med "vanliga" priser.
Tittar på priser till New York i mars 3/3 - 17/3 2016 ser att jag får betala 7820 för 2 personer ToR med VIP GO. Ordinarie pris i år var 5900 kr ToR 2 personer. I februari i år när jag besökte N.Y. så hade LH ARN-JFK ToR 2480 kr per person. Men det kanske finns andra guldkorn att finna i denna drive.