Senaste nytt

SAS FRIENDS & FAMILY Maj 2019

Kris

Medlem
Stolpe in på sista dagen av friends and family. Blev en tur till New York för föräldrarna samt en okynnestur med mini till Berlin. Allt i plus. Får se om det blir ytterligare något såhär i sista hugg....
 

Flytoheaven

Medlem
Är kampanjen stängd nu? Försökt att boka i sista slut racet en biljett till EWR och Lax i september. Ser F&F priserna i kalendervyn men får bara fel att det inte finns några biljetter
 

JensE

Medlem
Är kampanjen stängd nu? Försökt att boka i sista slut racet en biljett till EWR och Lax i september. Ser F&F priserna i kalendervyn men får bara fel att det inte finns några biljetter
Nej, den är fortfarande aktiv. Kollade och jag hittade både go och plus till EWR och LAX i september.
 

Johans00

Medlem
För sent nu men fanns riktigt bra priser från Asien till norden, hjälpte två kompisar i Hong Kong boka en vända till Stockholm för dryga 3000.
Screenshot_20190527-235711_Samsung Internet.jpg
 

rob74

Medlem
Blev ett par inrikesvändor som jag behöver göra under hösten.
Det bästa var dock resan till Reykjavik som jag behöver göra i augusti.
En vanlig Go för Kiruna-Arlanda-Oslo-Reykjavik-Köpenhamn hade kostat 5.587 kr (7.452 i Plus), men nu fick jag det för 2.598 istället!
Plus var dock inte bokningsbart i F&F. Kanske testar en plusgrade på långsträckorna, om jag känner för det...
 

Pyggme

Medlem
Blev en resa i Plus till Boston 10 dagar i september för ca 7100. Jämfört med vanliga priser på samma dagar en besparing på 2800/person, så ändå helt ok.
 

Doctor-X

Medlem
”SAS VIP Plus tickets are rebookable and refundable against a fee”

Någon som vet vad som gäller avseende detta?
Var i kontakt med SAS kundtjänst imorse och fick infon att det gick bra att boka om till valfri destination med med 240€ i ombokningsavgift och mellanskillnaden för den nya biljetten.
Ringer nu igen och då är biljetterna endast ombokningsbara till destinationen gällande datum.

HUACA?
 
Toppen