SAS FRIENDS & FAMILY Maj 2019

Stolpe in på sista dagen av friends and family. Blev en tur till New York för föräldrarna samt en okynnestur med mini till Berlin. Allt i plus. Får se om det blir ytterligare något såhär i sista hugg....

Är kampanjen stängd nu? Försökt att boka i sista slut racet en biljett till EWR och Lax i september. Ser F&F priserna i kalendervyn men får bara fel att det inte finns några biljetter

Flytoheaven skrev:Är kampanjen stängd nu? Försökt att boka i sista slut racet en biljett till EWR och Lax i september. Ser F&F priserna i kalendervyn men får bara fel att det inte finns några biljetterKlicka för att utvidga...
Nej, den är fortfarande aktiv. Kollade och jag hittade både go och plus till EWR och LAX i september.

För sent nu men fanns riktigt bra priser från Asien till norden, hjälpte två kompisar i Hong Kong boka en vända till Stockholm för dryga 3000.

screenshot_20190527-235711_samsung-internet-jpg.91201

Blev ett par inrikesvändor som jag behöver göra under hösten.

Det bästa var dock resan till Reykjavik som jag behöver göra i augusti.

En vanlig Go för Kiruna-Arlanda-Oslo-Reykjavik-Köpenhamn hade kostat 5.587 kr (7.452 i Plus), men nu fick jag det för 2.598 istället!

Plus var dock inte bokningsbart i F&F. Kanske testar en plusgrade på långsträckorna, om jag känner för det...

Blev en resa i Plus till Boston 10 dagar i september för ca 7100. Jämfört med vanliga priser på samma dagar en besparing på 2800/person, så ändå helt ok.

”SAS VIP Plus tickets are rebookable and refundable against a fee”

Någon som vet vad som gäller avseende detta?

Var i kontakt med SAS kundtjänst imorse och fick infon att det gick bra att boka om till valfri destination med med 240€ i ombokningsavgift och mellanskillnaden för den nya biljetten.

Ringer nu igen och då är biljetterna endast ombokningsbara till destinationen gällande datum.

HUACA?

Back