Senaste nytt

SAS FRIENDS & FAMILY Maj 2019

Låter lite som en gammal barndomsvän som körde 30 mil t/r till sin frisör bara för att det var gratis klippning.

Men du kanske bor gratis i LA och parkerar gratis på ARN (om du utgår därifrån).
Skjuts till flygplatsen (GOT) och boendet blev billigare med en dag extra än om jag hade åkt på lördagen som planerat. Så i detta fall blev det faktiskt billigare. Dessutom åker jag på en dag när jag är ledig så ingen kostnad för min arbetsgivare så skulle nog säga att det blev win-win för alla inblandade och framför allt min plånbok som betalar allt själv. :)

Någon mer än jag som har problem att boka, har gjort ca 7 bokningar till LPA men efter att jag har fyllt i betalningen och skickat iväg den så kommer det upp att det ej går att boka just nu, ringer SAS kundtjänst men där säger de att jag har förmodligen fel webbläsare i datorn, men har provat med flera olika. Har bokat flera gånger från denna webbläsare och det har alltid fungerat, man blir sååå trött på den fantastiska fina service som kundtjänst ger, det är första gången jag klagar på den, har alltid fått bra service.
Frågade om de kunde lägga in mitt kort i betalning, men det går inte för systemet kommer att ta bort min bokning.

Nu har jag inte kollat just denna kampanjen, men generellt har SAS bra priser till Dusseldorf och det finns flera fotbollslag i närheten och Deutsches Fussballmuseum ligger i närliggande Dortmund.

Det blev faktiskt Düsseldorf. Har varit där förr och det är en grym stad. Hoppas kunna se hemmalaget, men annars får det bli tåg till något närliggande. 5624 Eurobonus-poäng via Oslo.

Toppen