011430121
Medlem
gotogate senaste kl 10,,00 loggade in ca 09,15Om du bokat under förmiddagen, vilket lösenord använde du som fungerade?
gotogate senaste kl 10,,00 loggade in ca 09,15Om du bokat under förmiddagen, vilket lösenord använde du som fungerade?
Letar också till sommaren, men det verkar tyvärr inte som om sommarmånaderna är med i denna typ av kampanj.
Med tanke på att det går att sälja biljetter (i alla fall i SAS Go) för avgång under sommaren (och jul&nyår) utan kampanj, tror jag inte att SAS kommer att inkludera sommarperioden i SAS Friends &Family kampanj för interkontinentala resor.Kollade upp förra f&f och det stämmer att sommaren inte var med när det gällde interkontinentalt.
Du menar att det är konstigt efter att flera har rapporterat det här i tråden? Jag skulle faktiskt tycka det var mer konstigt om du fick lösen att fungera!det var konstigt.. lösen fungerar inte.
Förra gången fanns det en direktlänk som inte krävde lösenord
Billiga flygbiljetter och flygresor – sök och boka flyg - SAS
Jag får bara fram "Vi hittar inga förslag till din sökning. Ändra dina sökkriterier och försök igen. (66002 [985])" när jag testardin länk.
Book by
1 May 2017.