Kunde inte motstå att boka Miami för 5000kr i Plus med ny intjäningsperiod som startar i december. Jakten på mitt livs första EBD är igång, och det är ert fel!
Då ses vi där! Lite surt att man blev tvungen att seata sig i mitten på hemresan bara..Känns som om många köpte på samma avgång från Miami som jag den 23/1. När jag bokade i lördags var det ganska många platser lediga i Plus men nu är det nästan helt fullt. Diamond blir ju fixat automagiskt med Amex Elite och MC Premium .
Kunde inte motstå att boka Miami för 5000kr i Plus med ny intjäningsperiod som startar i december. Jakten på mitt livs första EBD är igång, och det är ert fel!
ARN-CPH-BER och ARN-CPH-BRU var sweet spots om man vill få in statuspoäng i Europa, ca 2000-2200kr . USA verkar ju ARN-MIA för ca 5k i januari vara grymt.
GOT-ARN-CPH-GDN både sweet spot för legs och poäng ca 3000kr. Från GDN till stan åker du med buss (#210) för typ 8kr enkel resa (ca 40min) och sen kan man bo på Hamptons Inn för ca 400kr/natten (dubbla poäng på Hilton fram till 31 dec). Käka polska piroger på Mandu, efter det glider man in på Craft Cocktails på ul. Szeroka (i gamla stan) för lite fika - och sveper 2st Zombie (25zl/st), sen är det tack och godnatt.
Visa bifogad bild 122182