Senaste nytt

SAS Friends & Family | Boka 24 april - 1 maj 2017

@Onelifetolive Jag bokade precis New York 10-17 februari via länken ovan. Hade precis som @Vaniljvodka problem med att priserna hoppade över till Euro ibland med Mac och Chrome. Bara att börja om från början så kom priserna i SEK igen.

Vip-biljetterna är nog slut dina aktuella datum isf. Det har det nämligen varit när jag sökt till Miami över såväl höstlovet som sportlovet. SAS har koll på när dessa veckor blev min slutsats. ;)

Fördelen med F&F framför helgkampanjen är att resdatumen till USA sträcker sig en bit in i januari (om jag har förstått saken rätt).

T o m längre än så om info:n i originallänkarna stämmer: "Travel period within Europe: 22 May to 16 December 2017
Travel period between Scandinavia and the US and Hong Kong: 29 August 2017 to 15 March 2018
Travel period between Scandinavia and China and Japan: 2 October 2017 to 15 March 2018

Limited campaign fares during Christmas.

All flights must be booked between 24 April and 1 May 2017."

Lyckades boka in Köpenhamn-Malta, med perfekta avgångstider för en weekendresa, som ger ca 2700 miles till Aegean Miles+Bonus för 1240 SEK. Tack för den!

Behöver boka ARN-OSL-ARN i oktober för att positionera mig för TAP-flyget till JFK (via LIS). Just nu finns det bara VIP Go på hemresan för knappt 500:- och VIP Plus på vägen dit för typ 800:-. Men visst borde det väl gå att hitta en t/r på den sträckan för under tusenlappen om man avvaktar nån Now or Never exempelvis?

Eller kan det kanske vara värt att boka Plus ifall något skulle hända med TAP-dealen?

Toppen