Förra gången hade jag bara friends2017 har även varit det år 2014 & 2015 övriga har varit flysas , gotogate , vipsas.Ludvig Skalme skrev:Jag också, om jag minns rätt så hade man ett udda lösenord förra året och sen ändrade man det till ett tidigsre lösenord.Klicka för att utvidga...
Ricci skrev:Var det inte förra våren som lösenordet kom ut före de anställda fick sitt mail om F&F och sedan stoppade bokningarna en kort tid?Klicka för att utvidga...
Ludvig Skalme skrev:Hittade denna länk, vet inte om det är nån skillnad.FlySAS - V.I.P. bookingKlicka för att utvidga...
Konto93 skrev:Jag kommer bara fram till sidan med förra kampanjens villkor.Klicka för att utvidga...
Dotse skrev:Inväntar lösenordet från en flygvärdinna på SAS återkommer snart vännerKlicka för att utvidga...
Tack, jag har editerat trådstarten nu. Förhoppningsvis räcker det med ett inlägg med koden och resten blir on-topic.agehall skrev:Så vi ska börja den nya tråden med off-topic? Det verkar ju, hmm, fel...Klicka för att utvidga...
Och det finns fortfarande inga biljetter laddade, så chansen att det kommer ett lösenord närmaste minuterna/timmen och som är till någon nytta är ganska låg.Ricci skrev:Checkade för en minut sedan och inget mail hade kommit till anställda (än).Klicka för att utvidga...