Crille81
Medlem
SAS Friends & Family priserna i SAS Go brukar att vara billiga och inom Europa bokas det ofta i V klass som har bättre tillgänglighet än andra kampanjers bokningsklasser (T och O klass).
Tackar för snabba svar!
SAS Friends & Family priserna i SAS Go brukar att vara billiga och inom Europa bokas det ofta i V klass som har bättre tillgänglighet än andra kampanjers bokningsklasser (T och O klass).
Nu har den kommitFöre en eventuell F&F kampanj borde det väl komma en sån här kampanj 1 million billiga resor - ny kampanj 27 mars | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Var det tillat å bestille "open jaw" på de tidligere F&F kampanjene?
Jag bokade den fast tvärtom dvs ARN-CPH-NRT // HKG-ARN för 6.400 i Plus på förra F&F
Tufft, det blir väl att ställa in resan annars?Börjar bli lite nervös...om en vecka reser jag ut med en dykbåt 8 dagar i Filippinerna och har inte tillgång till internet eller telefon..
F&F måste komma innan dess...!!
Jag flyger MNL-PPS den 24/4 och har en natt där innan båten går ut. Men där jag bor har jag riktigt dåligt internet..Tufft, det blir väl att ställa in resan annars?![]()
Börjar bli lite nervös...om en vecka reser jag ut med en dykbåt 8 dagar i Filippinerna och har inte tillgång till internet eller telefon..
F&F måste komma innan dess...!!