Senaste nytt

SAS Friends & Family 2017 förhoppningar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för svar. Jo, påsken ligger tidigt 2018 så det kan gott vara att reseperioden bara sträcker sig till ca 20/3. Desto större anledning att lansera kampanjen i närtid :). Vad kan man förvänta sig prismässigt för en plusbiljett till sydeuropa? Är det olika destinationer i varje kampanj?

Tack för svar. Jo, påsken ligger tidigt 2018 så det kan gott vara att reseperioden bara sträcker sig till ca 20/3. Desto större anledning att lansera kampanjen i närtid :). Vad kan man förvänta sig prismässigt för en plusbiljett till sydeuropa? Är det olika destinationer i varje kampanj?

Jag köpte biljetter Arlanda-Milano på förra F&F och det kostade 1500 kr tur och retur i SAS Plus.

Det säljs en SAS Go Vip-biljett till NYC på blocket nu, är en ny F&F-kampanj ute?
Nej, men den förra gälde ju för resor hela 2017 och en bit in på 2018

Travel period within Europe: 22 May to 16 December 2017
Travel period between Scandinavia and the US and Hong Kong: 29 August 2017 to 15 March 2018
Travel period between Scandinavia and China and Japan: 2 October 2017 to 15 March 2018

Nu är det nära! SAS har uppdaterat sidan men inte bokningsbart riktigt ännu.
IMG_20171023_163810.png

Detta kom väl påpassligt, om det råkar finnas på det datum jag ämnar resa...
Fanns dåligt med avgångar på lördagar om man ska till/från Milano, o Linate skulle också göra det smidigt att nå min slutdestination (inte Bergamo denna gång).

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen