Jag upplever det som tvärtom, de flesta av de jag hade tittat på är nu borta.Nu hittar jag platser och priser som jag tycker inte fanns där igår. Kan vara så att det laddats in fler avgångar med "Sas for you"![]()
Kollade bara hem från Europa till CPH på söndagar i maj-april och först fanns inget göttigt men igår bokade jag KRK-CPH för 400 kr och LUX-CPH för 500 krJag upplever det som tvärtom, de flesta av de jag hade tittat på är nu borta.Är det långresor eller Europa du upplever tillkommit?
![]()
LUX verkar intressant för en dagstur? Såg det gick TRAM från flygplatsen in till stan.Kollade bara hem från Europa till CPH på söndagar i maj-april och först fanns inget göttigt men igår bokade jag KRK-CPH för 400 kr och LUX-CPH för 500 kr
Gratis kollektivtrafik i hela landet också. Lätt att ansluta till Tyskland, Paris, Bryssel eller Strasbourg. Varit på LUX en gång. Ibis vid flygplatsen var trevligt hotell annars.LUX verkar intressant för en dagstur? Såg det gick TRAM från flygplatsen in till stan.
Asien är inte med i kampanjen verkar det som.Inget mail som Diamond utan såg det först via Travel-Dealz så här var jag sen på bollen. Typiskt nog så bokade jag en biljett till Barcelona i torsdags utan att ha sett kampanjen så betalade över 1000kr mer för samma biljett. Ja, ja, sånt som händer när man inte är aktiv här.
Hittar inga bra priser till varken Tokyo eller Seoul nu, så det får helt enkelt bli någon weekend i Europa istället. Era bästa Europatips?
Fanns en del i början, men försvann väldigt fortAsien är inte med i kampanjen verkar det som.