Jag har inte gjort en full analys men kollade snabbt lite villkorliga datum i nov, dec, och jan i ExpertFlyer
Det är en salig blandning av A330-300 och A359. Vissa dagar är det CPH-LAX 12:45 - 16:15 och LAX-CPH 14:00 - 10:00. Andra dagar är det LAX-CPH 11:00 - 06:00 eller 10:00 - 06:00 samt 09:30 - 12:00 på CPH-LAX.
Mycket nollade som betyder troligtvis inställning på gång. Min teori är att de dagar när flyget sover över på LAX avgår den på morgonen. I november har vi dessutom klassiska veckorna när USA har gått till vintertid innan vi har så det blir mer struligt.
Ett exempel är 15:e nov:
SK 931 CPH
15/11/21 12:45 LAX
15/11/21 15:15 333
M,W,Th,F,Sa
85% / 17mC9 D9 Z9 J9 R0 Y9 S9 B9 P9 A0 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L9 T9 O9 G9 N0
SK 932 LAX
15/11/21 14:00 CPH
16/11/21 10:00 359
M,W
90% / 30mC0 D0 Z0 J0 R0 Y0 S0 B0 P0 A0 E0 M0 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0
Däremot ser 16:e ut såhär:
SK 932 LAX
16/11/21 10:00 CPH
17/11/21 6:00 333
Su,T,Th,F,Sa
90% / 30mC9 D9 Z9 J9 R0 Y9 S9 B9 P9 A9 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L9 T9 O9 G9 N0
Nu ser jag att de flesta SK931 med avgång 09:00 är 0 inventory, samma med SK932 med avgång 14:00. Tittat på 5-6 exemplen av varje.