Senaste nytt

SAS flighter till Japan

Flyer722

Medlem
Ja, exakt. Det är en 2-4-1-bokning.

Hemresan nu är NRT-WAW-MUC-VIE-ARN med lång tid WAW och VIE... Jag har ringt några gånger och kollat alternativ från WAW-ARN, men de hittar ingenting trots att man kan boka WAW-ARN som enskild bonusresa. Ett alternativ är förstås att köpa en biljett WAW-ARN eller boka en separat bonusresa för den benet.
Fanns det verkligen inga datum som passar dig för utresan med SAS? Plus/Business?
 
Fick bokat 2 personer i Juni Arlanda/Haneda. En av oss vill återvända till Göteborg.

Jag har bokat en biljett med SAS från Köpenhamn till Göteborg, men vad bör man tänka på rent praktiskt? Skall man se till personen som hoppar av inte blir incheckad hela vägen? Att inte ha incheckat bagage/inte checka in det hela vägen? Skall man meddela på Kastrup att en avbryter resan, medan den andra fortsätter?

Och BC-frågan, den som åker till Göteborg, har den tillgång till loungen på sin Stockholms-biljett?
 

Lauda 777

Medlem
Hur tänker ni som bokat med värmen i Japan den här perioden? Kan vara sjukt varmt... Någon som har varit där juni-augusti, är det ok?
 

ToniE

Medlem
Var det nåt tillfälligt fel med award resorna igår för idag finns inget kvar och inga flyg alls på dagar som fanns igår?
 

filip23

Medlem
Var det nåt tillfälligt fel med award resorna igår för idag finns inget kvar och inga flyg alls på dagar som fanns igår?
Jag skulle gissa på att många har suttit och väntat på något liknande och således bokades allt upp (om du nu inte ser något alls). Skriver detta med viss reservation dock
 

Hachans

Medlem
Jag skulle gissa på att många har suttit och väntat på något liknande och således bokades allt upp (om du nu inte ser något alls). Skriver detta med viss reservation dock

Allt verkar vara borta nu.

Jag börjar tro detta var ett misstag från SAS sida. Det är egentligen jättekonstigt att de släpper så mycket awards mitt i en period då de brukar ha blackout.
 
Toppen