EBGGOT skrev:Mindre än 24h för poängen att komma in på EB för köp på inkclub igår -Riktigt bra! Synd bara att det är inkclub som är så snabba, alla borde vara det ....Klicka för att utvidga...
Hade en liknande upplevelse med Cdon under julen. Poängen kom in på mindre än en halvtimme.Flightdoc skrev:I går kväll gjorde jag ett inköp på Rum21. Döm om min förvåning då några minuter senare kom det mail från SAS:"Grattis! Ditt köp har gett dig extrapoäng" Strax därefter nytt mail: "Du har fått dina extrapoäng"Kollade mitt Eurobonus och där låg 1192 friska poäng!Lysande!Klicka för att utvidga...
Använder du något Ad Blocker? I så fall fungerar det inte då.varva77 skrev:Någon som haft problem på sistone? Tom ett Inkclub köp har inte dykt upp på kommande trots att det gått en vecka. Brukar ju vara inne på kontot inom en halvtimme... Bygghemma har heller inte dykt upp i kommande överföringar. Har gjort ett antal köp senaste tiden och de hamnar åtminstone på kommande inom några dagar.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Använder du något Ad Blocker? I så fall fungerar det inte då.Klicka för att utvidga...
Jag vet inte exakt hur SAS webshopping fungerar men många shoppingportaler använder Tracker och Ad Blocker blockerar bl a Tracker.matte_ante skrev:Fungerar det inte om man kör adblocker? Det förklarar en massa..f*n oxå.Klicka för att utvidga...
Jag har också upplevt lite svajig service i shoppingportalen på sistone. Bland annat har köp från Dustin inte dykt upp under "kommande" över en vecka efter inköp. (InkClub däremot dök upp direkt). Jag har ingen AdBlocker så det kan åtminstone inte vara förklaringen i mitt fall.varva77 skrev:Någon som haft problem på sistone? Tom ett Inkclub köp har inte dykt upp på kommande trots att det gått en vecka. Brukar ju vara inne på kontot inom en halvtimme... Bygghemma har heller inte dykt upp i kommande överföringar. Har gjort ett antal köp senaste tiden och de hamnar åtminstone på kommande inom några dagar.Klicka för att utvidga...
varva77 skrev:Har ingen Adbllocker såvitt jag vet... är totalkass på sådant men beställde i varje fall från samma dator som jag alltid gjort då det fungerat utan problem och har inte gjort någon uppdatering av webläsare heller senaste. Jaja får skicka in ett case om några veckor om inget hänt.Klicka för att utvidga...