Garanterat. Detta är inte Eurobonus fel. Apple Store t.ex. är notoriskt tröga i detta, om detta har vi rapporterat i tråden tidigare.Aurora skrev:Så det er mye hit-and-miss, det må bero på butikkens evne til å registrere poengene?Klicka för att utvidga...
olo skrev:För en vecka sedan beställde jag en bok från Bokus och en från Adlibris. Bokus-poängen kom direkt, medan Adlibris har lyst med sin frånvaro.Men det gäller ju förvisso även för böckerna jag beställde...Klicka för att utvidga...
Kimmen00 skrev:Fortfarande inte sett skymten av adlibris-poäng efter 3 veckor..Klicka för att utvidga...
Bokus postar poängen nästan omedelbart efter köp.olo skrev:Samma här, trots att jag är gjort en retro-claim.Tycker att det överlag går bra att få poäng, med Adlibris som undantaget.I fortsättningen blir det att köpa böcker från annat håll, som ex. bokus. Adlibris tar inte AmEx och EB-poängen kommer inte in i vettig tid.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Även den här tråden skulle må bra av en Wikipost där erfarenheter från olika inköpsställen samlas ihop och dateras. Hjälper en i valet i den mån det finns val.Klicka för att utvidga...