Äntligen SAS!
Nya Eurobonus blir bara bättre och bättre. Jag räknar också med att familjemedlemmar kan nå status trots att poängen förs över. Mycket bra nyhet!
Äntligen SAS!
Nya Eurobonus blir bara bättre och bättre. Jag räknar också med att familjemedlemmar kan nå status trots att poängen förs över. Mycket bra nyhet!
Det har väl framgått ganska tydligt att så inte är fallet.
Det der står er at når A -> B så modtager B det som ekstrapoint. B kan ikke opnå status med A's point, men A kan godt opnå status selvom man har en overførsel A->B.
Ellers er det jo en ualmindeligt dårlig forretning hvis man er flere i gruppen der flyver hvad der svarer til EBG niveau.
Det var inte vad jag menade. Jag menade att den som står som mottagare inte får status av de poäng som överförs. Jag läste lite i nattmössan och misstolkade inlägget ovan.
Eftersom den som ger poäng först måste tjäna in poängen så kommer de givetvis kunna få status. Enda skillnaden är att de aldrig får ett saldo på sitt konto.
Jag hade missat att det var min idé som blivit verklighet!. Fick ett mail från MySASidea att de valt att göra verklighet av den..