Senaste nytt

SAS familjekonto

longhaul

Medlem
Har också fått en överföring från familjeresa 21-26apr. Den var bokad innan förändringarna aviserades.
En god nyhet är alltid en god nyhet!
Men nu undrar man ändå lite grann om även nästa resa omfattas... det blir lite spännande.
 

MWi

Medlem
Har också fått en överföring från familjeresa 21-26apr. Den var bokad innan förändringarna aviserades.
En god nyhet är alltid en god nyhet!
Men nu undrar man ändå lite grann om även nästa resa omfattas... det blir lite spännande.
Samma för mig med en resa 4-11 april också bokad långt innan men även poäng från en resa som tjejen hade genom jobbet så tror att det är så att "kranen" är generellt öppen.
 

seat56f

Medlem
Jag har väldigt svårt att tro att deras system klarar att välja ut poäng för överföring baserat på när resan bokades. Dessutom verkar jag ha fått över Mastercard-poäng från familjekonto, så även jag tycker att allt pekar på att kranen är fortsatt öppen...
 

Filip

Medlem
Har ni fått poängen överförda till era familjekonto?
Anledningen till frågan är att det har dragits poäng från de kopplade kontona men inte krediterats på familjekontot för mig.
 

Gus

Medlem
Bra för er! Men jag vill nog inte att min frus poäng ska föras över till mitt konto längre. o_O Detta eftersom min fru har skaffat ett amex och vi ska försöka komma upp till en till 2-4-1.

Går överföringen att stänga av tror ni? Jag har precis värvat henne till Amex och jag vill INTE att de 12 000 poängen ska föras över till mitt konto! :eek:
 
Toppen