Senaste nytt

SAS första A340 som får nya kabinen

Nej, det gör det ju inte. Om det inte är så att den efter renovering flög i Shanghai-omlopp och Peking-omlopp för att visa upp sig. Om jag inte minns fel så har de andra planen, både nya och uppgraderade, flugit lite andra rutter innan de gått in i sina ordinarie omlopp. Ser mörkt ut för både Tokyo och Peking just nu. :( Men vi kan ju hoppas att det är tillfälligt.

Jag reser SK996 PEK-CPH den 12e Dec och enligt expertflyers seatmap så verkar det vara nya kabinen då.. Men nu kan ju mycket ändras..

Flyger CPH-NRT imorgon onsdag 25/11 och idag ändrades seatmap från 2-2-2 till 1-2-1 i C vilket bör antas att det är OY-KBA som efter ankomst från ORD flyger till NRT.
Vore trevligt med ny kabin på en 11h flight. Håller tummarna!

Grattis, satt här och hoppades på att den skulle ta den turen på fredag ;), får väl hoppas på LANkärran istället
Ja, vad ska man säga. Nästa möjlighet för mig lär bli i januari och då bör det ju finnas ytterligare en renoverad A340 i trafik (LN-RKF Godfred Viking) vilket borde öka chanserna. Men med den otur som jag har haft hittills så lär jag väl inte få flyga med en ny/nyrenoverad kärra förrän alla är uppgraderade och klara och det blir omöjligt att missa. :(;)

Toppen