FilipJ
Medlem
Yup, att skaffa kreditkort är en egen merit.Finns det bekräftat någonstans att man får förlängt om man tjänat in poängen på Amex Elite, MC Premium och flygresor. Räknas de 36 000 baspoäng man fått som ”own merites”?
Yup, att skaffa kreditkort är en egen merit.Finns det bekräftat någonstans att man får förlängt om man tjänat in poängen på Amex Elite, MC Premium och flygresor. Räknas de 36 000 baspoäng man fått som ”own merites”?
Finns det bekräftat någonstans att man får förlängt om man tjänat in poängen på Amex Elite, MC Premium och flygresor. Räknas de 36 000 baspoäng man fått som ”own merites”?
Jag gissar utifrån gängse tolkning här är att du har guld som du skulle haft ändå, dvs till 30 april 2021 + 3 månader.Otroligt svårtolkat. Har ett intjänat guld med kvalår som slutar nu 30/4 2020. Vad gäller egentligen?
Otroligt svårtolkat. Har ett intjänat guld med kvalår som slutar nu 30/4 2020. Vad gäller egentligen?
Mycket möjligt. Men det känns rejält otydligt. Speciellt eftersom Sas skriver att man förlänger med 12 månader.Jag gissar utifrån gängse tolkning här är att du har guld som du skulle haft ändå, dvs till 30 april 2021 + 3 månader.
Sitter med samma period och är nästan Diamond, jag var på väg att köpa baspoäng för att komma upp i Diamond men om nu perioden förlängs så kan man tolka det som att jag har mycket längre tid på mig att skrapa ihop mina resterande 8000p eller som att min nuvarande EBD förlängs till det nya datumet och jag nollställs som vanligt.Otroligt svårtolkat. Har ett intjänat guld med kvalår som slutar nu 30/4 2020. Vad gäller egentligen?