Ringde idag (till SAS) och kollade ang 30/11. Enligt han jag pratade med är dom inte förlängda. Å andra sidan sa han att jag också hade 2 som går ut 2020-12-31 dvs han såg inte att dom var förlängda med 3 månader.
Den info som kommit tidigare är att de inte ska förlängas mer än de 11 månader de nu förlängts.Någon som har information angående förlängning av tidigare utgången voucher, som många av oss fick tillbaka i våras vid inställd resa p.g.a. pandemin?
Tidigare har man fått reda på att ovanstående nämnd voucher skulle gälla t.o.m. den 30/11, men har inte fått någon ny information om eventuell fortsatt förlängning.
Samma sak över chatten igår 11/11, ingen noterad förändring av de som går ut i år. Hon nämnde dock att AmEx jobbade med förlängning nu.Ringde idag (till SAS) och kollade ang 30/11. Enligt han jag pratade med är dom inte förlängda. Å andra sidan sa han att jag också hade 2 som går ut 2020-12-31 dvs han såg inte att dom var förlängda med 3 månader.
Jag ställde frågan till guldsupporten kring att jag inte såg någon förlängning samt att jag bara det ser en voucher och bara fått ett mejl om förlängning.
Här är svaret.
![]()