Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

För att veta vad som väntar... är det någon som har erfarenhet av poänginsättning då man gjort en retur? Gjorde ett relativt stort inköp på Outnorth på 5000 men var tvungen att returnera an vara. Känns om upplagt för strul... någon som gjort något liknande?

För att veta vad som väntar... är det någon som har erfarenhet av poänginsättning då man gjort en retur? Gjorde ett relativt stort inköp på Outnorth på 5000 men var tvungen att returnera an vara. Känns om upplagt för strul... någon som gjort något liknande?
Just Outnorth har jag returnerat en vara hos, men fick poängen iaf.

Nu när saker förhoppningsvis börjar lugna ned sig närmaste veckorna skulle det vara önskvärt om någon av de kvarvarande kunde börja jaga in alla de poäng som jag är övertygad om är innestående hos partners. Skulle ju dessutom ge en intäkt om än kanske inte överdrivet stor men också kanske lika bra att passa på innan konkurser börjar ske även fast ehandel bör klara sig hyfsat i jämförelse med andra branscher...

Hmm verkar som att inräkningen sänkts på en hel del affärer. Jag har tex handlat en del från Meds som tidigare gav 50 poäng per 100kr men numera bara hälften. Är ganska säker på att det samma gäller en hel del andra affärer också. Någon annan som sett samma sak?

Hmm verkar som att inräkningen sänkts på en hel del affärer. Jag har tex handlat en del från Meds som tidigare gav 50 poäng per 100kr men numera bara hälften. Är ganska säker på att det samma gäller en hel del andra affärer också. Någon annan som sett samma sak?

Jag tycker att det varierar ganska mycket. Förra veckan hade väl Apple en kampanj med dubbla antalet poäng, och nu kör Apohem 50p/100kr.

Webhallen har sänkt sin från vanliga 25/100 till 15/100. CDON har tidigare också haft 25/100 men det var ett tag sedan jag såg det, ger nu 15/100.

Toppen