Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Idag dök det upp ytterligare poäng, som vanligt ingen hänvisning till vilket inköp det handlar om så nu har jag gjort ett exceldokument där jag får försöka spåra allt i. Det är nästan 100 inköp så kommer ju ta en stund....

upload_2017-3-23_12-30-31.png

Jag fick idag mail om att 479 poäng överförts till mitt konto. Kollade på onlineshopping.flysas.com men den poängsumman fanns inte med bland vare sig Upcoming point transfers eller Transferred points.

Bra att det händer något, men det känns som om de har en lång väg att vandra innan det fungerar ens hjälpligt där för oss konsumenter.

Haha herregud kommer ta flera år att få in mina 100.000 poäng fördelat på 100? olika köp i olika butiker.

Haha... Och jag som tyckte att _jag_ hade något att gnälla om när jag nu tänkte skriva ett inlägg om mina 24 köp som jag saknar poäng för (varav 12 ligger under "upcoming points" och har gjort så länge).
Tror jag lugnar mig lite med det. 100 köp liksom... Bra idé att hålla koll på allt med ett excel-dokument. Jag har bara noterat allt i ett anteckningsblad i mobilen, men det börjar kännas undermåligt.

Undrar hur mycket tid (=pengar?) man har lagt på att försöka hålla kolla på alla köp, genom anteckningar, skärmdumpar, mailande osv.

• Gilla
Reactions: Gus
Köpte igår kväll 2 st böcker från Adlibris, poängen kom in på mitt sas konto ca 1 timme efter slutfört köp. Väldigt smidigt tycker jag!

• Gilla
Köpte igår kväll 2 st böcker från Adlibris, poängen kom in på mitt sas konto ca 1 timme efter slutfört köp. Väldigt smidigt tycker jag!
Handlar från Adlibris, via SAS, ett par ggr per år och att det går så smidigt som du beskriver hör till undantagen.

Helt makalöst att det ska fungera så pass dåligt som det gör. Det är ju ett halvtidsjobb bara att hålla reda på att poängen kommer in.

Handlar från Adlibris, via SAS, ett par ggr per år och att det går så smidigt som du beskriver hör till undantagen.

Helt makalöst att det ska fungera så pass dåligt som det gör. Det är ju ett halvtidsjobb bara att hålla reda på att poängen kommer in.
Blev förvånad själv efter allt elände man läst om SAS & deras Eurobonusshop...

Jag har "upcomming" sedan mitten av förra året, jag har fyllt i formuläret men det verkar ta lång tid att få svar på

• Gilla
Jag var inne på plusdeal.se-chatten igår och sa att jag saknade poäng från flera köp.

Någon som lyckats chatta från mobilen? Det står "Cookies are not enabled in your browser. Please enable cookies before starting a chat." när jag försöker starta en chat.

Toppen