Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Hade flertalet köp mellan augusti och november som strulat ordentligt men nu mina två sista köp i förra veckan trillade in i går. Verkar som de nu funkar bättre, detta var dessutom på två olika sidor.
 

pswe

Medlem
fick ett mail idag att det är poäng på väg in, har dock flera reklamationer så lite oklart vilken av dem som resulterat
 

kajjan85

Medlem
Jag har också fått in lite poäng nu. Bland annat för ett köp som inte registrerades överhuvudtaget i samband med lanseringen av den nya sidan. Jag mailade in en skärmdump i efterhand bara. Bra jobbat SAS! Jag övervägde nästan att överge EB-portalen ett tag. Skönt att det verkar börja ordna upp sig.
 

mha321

Medlem
Ja se på f-n. Något mail har jag inte fått, men det har dykt upp lite saker i listan nu.

Helt friskt är det inte dock, för enligt listan har jag debiterats i DKK på alla transaktioner som står som upcoming :)
 

EUflyer

Medlem
Kanske fungerar bättre nu då.
Själv har jag inte fått några mail ännu, så känns hopplöst :/. Kanske påväg. Någon som fått poäng för inköp gjorde november månad 25/11 (under black friday veckan när de delade ut extra poäng vid somliga köp)?
 
Toppen