Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Inser att ni redan har svarat på detta ovan, var tvungen att läsa igen. Vilket krångel alltså.
Egentligen sa dom att poängen skulle registreras automatiskt, men om det skulle strula kommer det gå att registrera manuellt någon gång. Är väl bara att spara kvitto och prntscr sidan så man vet hur många poäng man är berättigad till.

Hör annars med dom på chatten

Nu kan jag inte ens logga in på onlineshoppingportalen. Den står och tuggar en bra stund, sedan står det "Unable to log in. Please try agian."

Är det någon idé att klaga till deras kundservice att poängen ej registrerats? Hur lång tid efter köp tycker ni man ska vänta? Inne på 8e veckan för min del nu...

Är det någon idé att klaga till deras kundservice att poängen ej registrerats? Hur lång tid efter köp tycker ni man ska vänta? Inne på 8e veckan för min del nu...
Har provat att klaga, men det verkar inte göra någon skillnad. Min äldsta poänginsättning var cirka 8 månader efter köp :( Säker många som har väntat ännu längre.

Jag förstår samtidigt deras problem, dom har ett system som hanterar stora mängder transaktioner men inte fungerar särskilt bra, så en stor del måste hanteras manuellt. Väldigt resurskrävande hantering av relativt små belopp som måste göras av en kundtjänst som inte är dimensionerad för det. Och jag har svårt att se ett business case där man kan skala upp kundtjänsten med tanke på dom små marginalerna, många av mina köp genererar bara 100-300 poäng styck.

Handlade hos Cdon förra helgen när det var x3 i poäng på SAS MC. Gick via portalen och fick bekräftelse på poängen idag.

Jag har flera köp en bra bit innan dom gjorde om som jag fortfarande inte fått något för. Trots att jag har skicka in efter och pratat med dom.
Får väll ringa igen och skrika lite, rätt ska vara rätt. Styrde just mina inköp till resp ställe just för att man jaga ju poäng :rolleyes:

Ser nu att fem av sex köp under MasterCard-kampanjen nu registrerats som kommande. Kan de ha fått ordning på systemet till slut!

Toppen