Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

08:53: Orderbekräftelse från Parfym.se
09:12: Grattis! Du får dina poäng om cirka 8 veckor
10:12: Bekräftelsemail om att poängen finns på kontot

För en vecka sedan beställde jag en bok från Bokus och en från Adlibris. Bokus-poängen kom direkt, medan Adlibris har lyst med sin frånvaro.
Men det gäller ju förvisso även för böckerna jag beställde...

Batteriexperten (JUNI): bekreftelsesmail + registrert på EB-shop-hjemmesiden med en gang, før varen ble sendt til meg, varen mottatt.
Zooplus (JULI): ingen bekreftelsesmail, ingen ting registrert på EB-shop-hjemmesiden, varen er nå sendt til meg.
SmartBuyGlasses (JULI): bekreftelsesmail + registrert på EB-shop-hjemmesiden med en gang, før varen ble sendt til meg.
Apple Store (JULI): ingen bekreftelsesmail, ingen ting registrert på EB-shop-hjemmesiden, varen enda ikke sendt til meg.

Så det er mye hit-and-miss, det må bero på butikkens evne til å registrere poengene?

Nu är lite frustrerad.. Jag lyckas inte ens hitta shoppen på SAS sida trots försök, nykter osv. Kan någon vänlig lägga ut en länk så jag kan gå in och handla.(tjäna poäng)

För en vecka sedan beställde jag en bok från Bokus och en från Adlibris. Bokus-poängen kom direkt, medan Adlibris har lyst med sin frånvaro.
Men det gäller ju förvisso även för böckerna jag beställde...

Fortfarande inte sett skymten av adlibris-poäng efter 3 veckor..

Handlade på CDON, poängen var på kontot ca 10 minuter efter köpet... klar förbättring jämfört med tidigare då det brukade ta någon månad eller så...

Fortfarande inte sett skymten av adlibris-poäng efter 3 veckor..

Samma här, trots att jag är gjort en retro-claim.
Tycker att det överlag går bra att få poäng, med Adlibris som undantaget.

I fortsättningen blir det att köpa böcker från annat håll, som ex. bokus. Adlibris tar inte AmEx och EB-poängen kommer inte in i vettig tid.

Toppen